Alla inlägg den 9 september 2022

Av Amor - 9 september 2022 22:45

 

------

Välkomna

till

konst

av

trasiga

Ur & klockor.

En blogg som handlar om;

 

En hobby

 

att bygga om något nytt av trasiga urverk och klockor. 

................................................

                    


Allt vatten på jorden föll på Grekland!

 

Aten är i stor fara!

 

Människor räddar sig själva!  6 sep. 2022


mmmmmmmm

 

Apocalypse! The large Fairview fire in California is being

 

pushed by Storm Kay's winds.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Apocalypse in Sochi! Hundreds of cars are washed away by flash


Mmmmmmmmmmmmmmmmed Mera.

 

Det är svårt att tro! Mexiko har mycket vatten!

 

I Colima är folk överraskade av vädret!

 


Jorden blev förvandlad till en askhög.



I botgörarkläder

 
sitter jag lätt därpå och drömmer.



O vad mina drömmar äro saliga!



Jag är stark,



ty jag har stigit upp från dödens marmorbädd.



Död - jag såg dig i ansiktet,
 
jag höll vågskålen mot dig.



Död - din omfamning är icke kall,
 
jag själv är elden.



Vem är Gud? Vad har han gjort oss?



Häda icke! Han är nära.
 
Rosenaltaret (Edith Södergran)

mmmmmmmmmmmmmmm

vvvvvv

 

 Chris De Burgh (visa)

 

Från 1975 till 2012

 

37 år jobb.

 

Greatest Hits Full Album.

 

Best Songs of Chris De Burgh HD/HQ

 


mmmmmmmmmmm

Det var en ovaligt inlägg.

mmmmm

cccc

 

nästa höst 06.

 

   


översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards