Alla inlägg den 5 oktober 2017

Av Amor - 5 oktober 2017 10:00

Välkomna

  till

konst av trasiga

ur och klockor.

          

..................................................




            

     
......

 

kära professssor: Rör på dig annars ramla i kull.

+++++

Livet är som cykelåkning; man ska röra på sig för att behålla balansen.

------------------------------------------------------------------------------------

 

vad är orsaken? 

Folk ska veta varför-? i ett fint länd som Sverige,

 

Hon är mor till---- Hon är syster till... Hon är fru till.  

så där.

 

Maria, 44: "Läkarens ansiktsuttryck var bekymrat.

Snart fick jag beskedet: Jag hade tonsillcancer". (OBS, genrebild)

klicka på.

Jag glömmer aldrig kommentaren jag fick av en läkare. Han frågade mig hur jag mådde och

jag svarade att jag mådde bra

Glöm inte bort att du har cancer”, svarade han då. Den kommentaren visste var den tog. 

VAD SKA GÖRAS.

 

mmmmmmmmmmm

O106 SVT Text  onsdag 27 sep 2017 PUBLICERAD 27 SEPTEMBER

En av fyra läkare utsatta för hot .

Varför ???

       

Ett litet av havet.

----------------

Akutmottagningar i ett universitetssjukhus betyder

PORTEN

till

en plast, där du kan vårdas.

  ----------

 

Där

ska sitta DUKTIGA och KUNIGA och ERFARNA .

   

...........................................

Universitetssjukhus i Huddinge akutmottagningar.

,,,

 

Jag går in med litet sår in i akuten och kom ut med fel och överdos Antibiotika.

IBS- Symtom.

.....

3 gånger till / gick till akuten för kraftiga magbesvär och smärtor.

mmmmmera

4 läkare kunde inte ställa diagnos o.


,,,

skickade mig hem med några MORFIN I min mage kl. 04 på morgon. 

 

kom ut med IBS_ Sytmtom

....utan bansvar att skadar någon....

 

Två kunniga läkare utan att se pat. och undersöka pat- direkt

ställde rätt diagnos.

1) Ultraljudsundersökning.

2) Sofia hemsjukhus

ställde sama rätt diagnos bara de läste min journal.

    

 

Vad gör de på akuten och unger vem styrning.

 

Varför ska jag dö på så sättet?

   ---

AV IBS. SYMTOM dör man inte

men

lidandet dygnet rund och biverkningar i samband 

ålder av känslig tarmarna dör man.

Vem har statistiska mordet ---------?

            

Varifrån kommer du? Hur så? du sitter fint. tack Du kan sitta.

....

    

fram tidens sjukhus.

Så  är det  akuten i olika universitetssjukhus i hela landet.???

Vem lider?

Vem dör?

Vad gör ; mor / far / bror / syster / barn ?

-----

Enhöriga måste vara tysta annars polis kommer.

+++++

    


De ska hantera rätt i ett fint land o. fina människor som Sverige.

                           107 SVT Text         Onsdag 27 sep 20 
                                   En av fyra läkare har utsatts för hot                                                                    Nu kräver ..............
                                Läkarförbundet kräver omedelbara                                        
åtgärder, bland annat
att chefer och
läkare inom vården
ska utbildas i hur ska hanteras
hot och våld.

  mot hot och våld. vi kan, lagen är med oss. 

 

krig

    ----------    


a) Ta bort alla studenter och AT- läkare från akuten att jobba självständiga.

+

+b) Alla som vill bli läkare i Sverige måste 6 månader göra praktik grattis i 2 Apotek.

+

+c) Lek inte med patients liv för din klasskamrat i akuten.

+

+d) De som sitter i akuten måste ha mer än 10 år legitimation.

+

+e) Polisskydd är inte rätt sätt. Vad är problem och orsaken till hot,

de ska publiceras.

+

+f) Kunniga vårdpersonal alltid har stor respekt och  blommor från folket

ej hot.

.......

 

----offer målare------v.v

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards