Alla inlägg den 1 oktober 2017

Av Amor - 1 oktober 2017 10:15


Välkommen 

till

min hobby

      

Konst av trasiga 

 

Ur & Klockor.

.....................................

Mitt och hans skrik.

 

Mitt Skrik;

&

Hans skrik.

Edvard Munch; (1863-1944) (visa).

Okunnighet eller skydda sin klasskamrat.

 

En av 4.e hans tavlor om skrik 

Den såldes 20120504 till 120, 000,000 dollar, under 12 minuter.

Nu hör man skrik i hela världen.

..................

DO

okunnighet. / Diskriminering / mobbning / etc. + (klicka på DO)

.

Det finns i dag behov av män som kan få det som är fel att tyckas rätt.

En gång till se mitt skrik. Det kostar ingenting alls.

(klicka på se större.)


( GÅ ÖVER ÅN EFTER VATTEN )

 

Var inte rädd för att fråga,

min vän!

Låt ingen lura dig.

Se efter själv!

Vad du inte själv vet.

Vet du ej.

Granska din räkning.

Du ska ju betala.

Sätt ditt finger på varje siffra

Fråga:

Hur kom den hit?

Du skall ta ledningen och makten.

Bertolt  Brecht; 1898-1956. ( visa) 

Käk först, sen etik & moral.(B.B)

Okunnighet eller skydda sin klasskamrat.


             

Jag vet också kära professor A.E att du gjorde så.

.................................

Så ska man tänka att skrika om samhället ger dig möjligheter.

        

..........

För att förstå vad ordning innebär måste man förstå oordning.

................................

   

1) Ring  dina vänner hämta dig till akuten.

2) Ring efter taxxxxi.

sedan

som okunninga unga AT- läkare i akuten

Hudinnge,

KAROLINSKA

 universitetssjukhus.

Ortopedsektion

 

1) Första besök. 25-02-2117  

Det beror på en liten klämskada av högra tummen. (Ortoped akuten)

AT- Läkare = student med en pratsam manlig  sköterska

gav felaktig och överdos antibiotika  + citodon  ?????

 

(((((  Skjuta mygg med kanon. ))))) 

2) Andra besök:

Det berör på

diarre och otålbart smärta i hela magen.

ung flicka + Läkare _ Har du verkligen så mycket ont? Jag sa för andra gånger frågar under 10 minuter.

( Jag märkte och tänkte hon och han vet inte om orsaken eller ????)

 

Det var min andra gång i akuyen: 1 + 1/2 Droppe + Några medicin på plats. 

4 timmar på avdelning och sedan skickade hem.

jag sa till en fin kvinnlig sköterska på avdelning:

om jag dör,

får sjukhuset använda alla mina organ och sänker tii folk som behöver.

 

så mycket ont jag hade i hela magen

trots att  jag är själv mycket duktigt på anatomi.

men var är problemet????

(Det är märklija saker hänt här på avdelningen och träffade en ung läkare till.

senare skiver han ut mig på kl. 4 på morgon använd ALVEDON mot smärta.)

mmmmmmeeeeed mera

3) Besökte akuten igen

några dagar senare

beror det på mycket smärta i magen,

måste någon säga till mig vad är det ????

De är tysta om diagnos.

(???????)

en manligt läkare = undersökte och gick.

och kom  tillbaka med många läkemedel i hand.

??????????

Jag sa ::: Ni måste säga till mig vad är dem och jag är utbildad person.

1) Ny antibiotika.

2) Lugnande medel.

( jag sa snälla - skriva dem på recept.)

Han lovade att skriva på recept.

Nu vet jag

att han var äldre och erfaren men tyst om diagnos och orsak.

jag märkte tidligt.

A) Första antbiotika var fel och över dos.

sedan när jag träffade min hus läkare.

Hon sa att han tänkte första ANTIBIOTIKA var fel därför att han skrivit igen antibiotika.

nmnmnm

B) Andra gånger på akut ung kvinnlig läkare gav mig samma medel och skickade mig på avdelning.

Det var Morfin. / OxyNom 5 mig

( jag kommer ihåg att förta besöket om mag smärtan

ung kvinnlig läkare sa till mig du är en ny person gemför med 3 timmar sedan,)

 

Okunnighet eller skydda sin klasskamrat.

tack vare Morfin. ????? skicka hem. 

4 ) Sökte akuten igen:

Smärta hela dagen trots att morfin varje dag, tänkte jag 

För att få verkligen hjälp för smärtan och orsak i magen

och

  

att de ska kolla min skadade tumme hade jag tid från första besök.

--------------------

Min kriminell tumme som orsakade mig att gå på akuten.  ------------------

------------------------------

De ( 5 läkare )  kunde ärligt  säga till mig

att du skadades av ANTIBIOTIK.

========================

 

Okunnighet eller skydda sin klasskamrat.

===============================

Den tiden  ( den 31 mars 2017 ) träffade min husläkare

utan att ha tid i vårdcentral.

Det bror på oklarhet av dagnos och så mycket smärta sökte min hus läkare.


tack vare min husläkare, A.M S.

( ultraljud undersökning. 

En kunnig läkare

 skriv sanningen och skickade till min hus läkare. (tack vare min husläkare)                                                              

=======================

Han är läkare i samhället på.  tack

    

Så vet jag Nu börja söka på nät och googla hela världen om detta och vad hände mig?

på akuten.

De var

okunniga eller tysta att skydda din vän som skrivit fel och överdos antibiotika.

vi har inte sådana skydd i vården

att leka med en persons liv och lidande.

Okunnighet eller skydda sin klasskamrat.


 

Avslöjades för mig var betydöogt mycket att inte gå på akuten aldrig.

skadades av ANTIBIOTIK.

som 4 av 5 läkare på akuten visste inte eller var tysta att skydda sin vän.

vän som skrev ut 

felakigt antibiotika + överdos + citodon

4 läkare träffades  i akuten var alla tysta eller okunniga om 

skadades av ANTIBIOTIK.

De ger citodon / Alvadov och Morfin ?????

 för att hjälpa pat med IBS_ symtom ?????

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,





,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ALLA   på apoteket känner till

Receptfria o. receptbelagda

läkemedel

för

skadades av ANTIBIOTIK.

1) Vätskeersättning.

 

otroligt

2 månader diarre 3 GÅNGER akut besök

EJ förslag om detta.

klicka på 

HÄR

2) I SAY.  3) PROBIS.  3) INOLAXOL- 4) BIFIFORM. 5) DULCOGAS. 6) DIMEtiKON, Meda- etc.

                 

((( De har tillåtelse eller effekt att säljas eller inte. )))

De finns på marknaden och rekommenderas T.ex Inolaxol av 1117

Alla är okänd för sjukhuset. / otroligt.

1117 vårdguiden om 

kliika på och se sanningen.

  IBS. Syntom

IBS. känslig tarm 

Klicka på varje av dem.

eller

Bara Googla

IBS- Symtom.

IBS medicin

klicka på.

unga AT- läkare eller student vad gör på akuten

vill inte eller kan inte.

VARFÖR  ???????

3 gånger sökte akuten  utan få kännedom om detta av

5 läkare på akuten i universitet.............sjukhus.

skadades av ANTIBIOTIK.

................

Alvidon, citodon, oxyNorm

Vem, vilka är ansvar på akuten. 

 

============

Det kommer mer och mer.

 


Vad gjorde jag efter 28 morfin utan långtvarigt effekt och lidandet.

Det kommer att skrivas lidabde under 6 månader till idag av lidande

och min lösning själv att hjälpa  mig.

+++++++

Tack vare kommunen 

för att de har bjudit mig

1) Dietis.

2) För min begäran höjde wc- stolen.

och

jag fick trygghetlarm (192 kr i månad- )

för att inte gå på akuten igen och ??????

jag är granne till Karolinskasjukhusets 

 bara några minuter till fod.

  

Kära vän mitt hjärta är inte där.

MORFIN.

  

sedan dör av amboli eller hur ????




  

 


 

 

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards