Alla inlägg den 9 februari 2022

Av Amor - 9 februari 2022 22:00

Välkommen

till


 konst av trasiga

 

ur &  klockor.

 

@ Bör behålla träd på jorden för syre inte skugga. Amor

 

     

Tiden går fort ; generation efter generation.

 

Vi ska lära oss av förflutna generationer,

 

& lära ut till nästa generation vidare.

-------------

 

Vi lånade jorden av barn & barnbarn.


 

Ta hand om händerna.

 



----------------------

     

 

2022 02 09


             

------------------

----------------

My Heart Will Go On

Varje natt i mina drömmar
Every night in my dreams


Jag ser dig, jag känner dig
I see you, I feel you


Det är så jag vet att du fortsätter
That is how I know you go on
 
Långt borta
Far across the distance


Och mellanrum mellan oss
And spaces between us


Du har kommit för att visa att du fortsätter
You have come to show you go on
 
Nära, långt, var du än är
Near, far, wherever you are


Jag tror att hjärtat går vidare
I believe that the heart does go on


Än en gång öppnar du dörren
Once more, you open the door


Och du är här i mitt hjärta
And you're here in my heart


Och mitt hjärta kommer att fortsätta och fortsätta
And my heart will go on and on
 
Kärlek kan röra oss en gång
Love can touch us one time


Och hålla i hela livet
And last for a lifetime


Och släpp aldrig taget förrän vi är borta
And never let go 'til we're gone
 
Kärlek var när jag älskade dig
Love was when I loved you


En sann tid skulle jag hålla på
One true time I'd hold to


I mitt liv kommer vi alltid att fortsätta
In my life, we'll always go on
 
Nära, långt, var du än är
Near, far, wherever you are


Jag tror att hjärtat går vidare (varför går hjärtat vidare?)
I believe that the heart does go on (why does the heart go on?)


Än en gång öppnar du dörren
Once more, you open the door


Och du är här i mitt hjärta
And you're here in my heart


Och mitt hjärta kommer att fortsätta och fortsätta
And my heart will go on and on
 
Du är här, det finns ingenting jag fruktar
You're here, there's nothing I fear


Och jag vet att mitt hjärta kommer att fortsätta
And I know that my heart will go on


Vi kommer för alltid vara såhär
We'll stay forever this way


Du är trygg i mitt hjärta och
You are safe in my heart and


Mitt hjärta kommer fortsätta
My heart will go on and on
xxxxxx
Låtskrivare: James Horner / Will Jennings
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
lycka till.
Ta hand om gröna jorden for ever.
         
---------------

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards