Alla inlägg den 19 juli 2023

Av Amor - 19 juli 2023 11:45

 

 

Välkommen

till

En hobby 

konst

av

trasiga och sönderdalade

urverk och klockor.

 

@ Hjärtat  ovanligt ljud & skrik är trötthet av hjärnan. Amor

xxxxxxxxxxxx

     

@  Vi kan stå på berg, så att vi kan hjälpa varandra.

   

Hjälp själv & Hjälp andra.

 

Josh Groban - You Raise Me Up

 


cccccccc
Text: När jag är nere och,

 

oh min själ, så trött;

 

När bekymmer kommer och mitt hjärta belastas;

 

Då är jag stilla och väntar här i tystnaden,

 

Tills du kommer och sitter en stund hos mig.

 

Du höjer mig, så att jag kan stå på

 

berg; Du reser mig upp, att gå på stormiga hav;

 

Jag är stark, när jag är på dina axlar;

 

Du höjer mig...

 

Till mer än jag kan vara. Du höjer mig,

 

så att jag kan stå på berg;

 

Du reser mig upp,

 

att gå på stormiga hav; Jag är stark,

 

när jag är på dina axlar; Du höjer mig...

 

Till mer än jag kan vara. Du höjer mig,

 

så att jag kan stå på berg;

 

Du reser mig upp, att gå på stormiga hav;

 

Jag är stark,

 

när jag är på dina axlar; Du höjer mig...

 

Till mer än jag kan vara. Du höjer mig...

 

Till mer än jag kan vara
———

 

 
Det finns vissa saker man lär dig bäst

 

i

 

lugn , ro & en del i storm.

Vårt liv, & vår planets liv, känner både lugn och storm.

 

Vi möter också dagar av ylande vindar och turbulenta hav.

 

När vi är omgivna av

 

lugn kan vi titta närmare på vår miljö.


I tider av storm skärps att lära sig att lita på.


Mitt i en kris upptäcker vi vad som är mest grundläggande.


Vi agerar med våra kunskaper & förmågor,

 

som tidigare

 

sparade i hjärna;


vi litar på vår tro; vi hoppas. Med fokus kan tillit bli

 

mer funktionellt.


I alla tider kan vi lära oss att fördjupa tillit.


—————
@ Äntligen måste man en dag lära sig att kunna flyga. Amor
xxxxxx
xxx

x

 

En bild pratar mer 1000,000 saker & ting.

 

     

skrik på hjälp.

   

Skrik av tidmätaren.

         

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Tack alla med verkan på jorden.

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards