Alla inlägg den 26 juni 2023

Av Amor - 26 juni 2023 01:23

Välkommen

till

konst

av

trasiga

ur & klockor.



     

Sönderdelar ur & klockor var mitt tanke från 10-12 årsålder till idag

att bygga ny tanke.

lämna tid att kolla på saker och tankar, som ändrade människan

 

historia


på jorden olika delar,

mmmmm

mm

m

jorden sa, ingen tror på mig

 

att jag gråter.

...................................

 


Den himlen gråter ikväll.
……………………


De gångerna,


med måsarnas trötta blick


 och tystnaden i mörkret av ensamma nätter,

 

och när mitt liv utan honom var


som en våg av sorg,


en droppe tårar var medicinen


för min smärta,


 den här gången har dessa tårar


tog också slut,


medicinen mot smärtan av


den obotliga smärtan


har tagit ytterligare en sorg,

 

himlen gråter ikväll.


Jag sörjer ikväll,


han vet att mitt stönande är över,


 han vet att mitt stönande är över,


en droppe tårar var


 medicinen mot min smärta,


 den här gången har tårarna också tagit slut,

 

medicinen mot den obotliga

 

smärtan är ännu en sorg,


den himlen gråter ikväll,

 

min skapare gråter ikväll.


Han vet att mina tårar är över,


han vet att min gråt är över,


han vet att min gråt är över.


ccccccc

mmmm
Songwriter : Daryoush Roshan.

 

 

mmmmmm

mm

m
 Composer : & sångare  Abbas Mehrpouya 1968
------------------------------

underbar musik.

 

men språket dansar i sig i meningar.

-----------

eller


tack för besöket +  = Solros.

5 Horas Melodias Orquestadas Mas Bellas De Todos Los Tiempos -

Grandes Hits Instrumentales de Oro.

---------


Glad midsommar 2023 fortsätter & önskas.


-------

   

mmmmmmm

 

mmmmmmmmmmmmm

 

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards