Alla inlägg den 2 november 2023

Av Amor - 2 november 2023 14:35

------

Välkomna

till

konst

av

trasiga

Ur & klockor.

En blogg som handlar om;

 

En hobby

 

att bygga om något nytt av trasiga urverk och klockor. 

............

 

Till slut kom igen 2023 snö i norden. ( vara vit som  Snö.)

     

Tidens vit som snö vit är bäst.

utan krig.

 

     

Vit som snö.

              

................................................

     

    

 

 


mmmmmmmmmmmm

 

Det snöar oavbrutet...


Trädgården var klädd i vitt...


Den kalla natten kommer att fortsätta ta över mig


jävla oändlig vinter


det låter mig inte se solen


Hatisk storm som har tagit din värme.

Jag önskar att du kommer tillbaka snart


snart till vårt hem


Och att du fyller min ensamhets kalla tomhet


Jag önskar att du kommer tillbaka snart


snart till vårt hem


Och att du tänder den här elden som är släckt...

Mina ögon kan inte längre se


Om havet är grönt eller blått


Kanske av så mycket lidande


Så lång och grym otacksamhet


Men här inne mer och mer


mitt hjärta   skriker


Att den hårda vintern tar slut


Vi ger vika för vår kärlek...

Jag önskar att du kommer tillbaka snart

 

snart till vårt hem

 

Och att du fyller min ensamhets kalla tomhet

 

Jag önskar att du kommer tillbaka snart


snart till vårt hem


Och att du tänder den här elden som är släckt...

Det var på grund av din frånvaro jag kände


bitter smak av rastlöshet


men det är dags att gå


från mörker till ljus...


la la la.....

Jag önskar att du kommer tillbaka snart


snart till vårt hem


och att du inte längre lämnar mig ensam


ensam aldrig mer…

 

Tycker Ni henne.

 

Det 10 bästa (visa   lycka till.

------------------------------------------

 



VARGSÅNGEN - En nordisk vaggvisa.


[[ ( Tack för besöket.)]]

What is COP?  (visa)


mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 

Minne av den månaden år 2022

 

&

 

  COP28.

 

 

Cop28 in UAE: Three things to watch out for.

 

 

klicka på 

 

(visa)

 

 

 (visa). (visa). (visa).

 

 

@ Mor sa; jag tar hand om dig själv.

 

 

 

              

   

    

      

 

Stor tacksamhet Bloggplatsen     personalen 

 

     

.........................................

 

 

 

välkommen snö.

      

Hösten  mmmmmmmmmmmm  Vinter

n

 

Vit som snö men inte kallllllt.

       

 

Tack för besöket.

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< November 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards