Direktlänk till inlägg 23 april 2023

Färgskaparena många, många år tillbaka. Del o4 De är & var med oss,under covid tiden.

Av Amor - 23 april 2023 16:30


 

 Välkommen

till

kombinationer  av reservdelar

av

tarsiga ur & klockor.

-----------------------------------------------

Lite annorluna tankar & världar i

 

färgskaparena medkänsla.

 

(minne i början av året 2020)

 

De var närvaro & de glömde inte drabbade jorden.

 

  

Färgskaparena  många, många år tillbaka

 

&

nu i drabbade tid på jorden, De är & var med oss, Del 04.

            

S. Dali.............medmänniska............P.  Picasso.

     Färgskaparena;

De var med oss,under covid tiden.
     
            till minne S. Dali.                 till minne P. Picasso          
o.

     

(Minne i början av 2020 av Mona med Covid  2019 .)

................

  

  & Ordspråk öppnar nytt fönster att tänka annorlunda på saker & ting . Amor

 

Hur blev det som blev.

 

( jag fick den  dagen  i början 2020 )

 

Nej tack, jag ska lämna dem tillbaka. (Hålet är så stort.)

--------------

    

       

...................

   

..............Syskon på jorden (tiden spelar ingen rull.) medkänsla...........

       

Se vår  känslor för covid.

 

-----Ni vinner Covid trots att    det tar tid---

 

Jag vill inte mask.

       

Vi vill vara med dagens katastrofffff.

       

Vi är med jorden befolkning i början av 2020 tills .... 2023

          

 

Tack Vancen Van Gogh.   Jag är inte van vid sådana skor.

  

Leonardo käpte dem nys från Covid 19  drabbade Paris.

.............................

Konst att hjälpa andra & drabbade människor.

 

--------------------------------

Glömma inte, de bilder bör påminna att vara noga mot Covid.

 

De är & var närvaro under tiden mot covid.

 

Rätta Reklamer & tidningar var med hela vägen.

 

   

Lika Sköta om fötterna.

 

De är konst i människans vardagsliv. 

 

lika bloggandet dag efter dag.

 

lycka till.

 Dethjälpte mycket tack.

 

 Hur kan man glömma så fina människor jobbade för att hjälpa?

+

Riktiga sjukvårdare världen över.

        

1..........ord.

 

 

   

 

 

Katt en del av många hushåll, ville jag att de vara med. 

       

mmmmmmmmmmmmm

 

(Minne i början av 2020, kan inte glömmas.)

 

När jag vill henne att vara med.

-------------

     

En AT- L av Juhan i china, ville ha

 

 

Nobelpriset.

 

Vad har det hänt av en slupm & en i-----? de är många.

       

Lite prat om slump & ödet i den tiden efteråt,

 

23    04    2023.

  

@ Är slump och ödet släckt med varandra? Amor


@ Slump och ödet har samma språk & syfte i livet. Amor


@ Är slump och öde en mörk bild av varandra i ett osynligt spegel? Amor

  
@ God slump och fint öde saknas varandra. Amor
+x+x+
@ Allt handlar om slump eller öde, att vara med från början till sist. Amor
  
@ Slump kommer fram att bygga ödet på sitt eget sätt. Amor
Eller
@ Är ödet ett sammanträffade av slumpens vägar? Amor
+x+x+
@ Jag är skyldig till ödet, eller ödet är skyldig till mig.Amor
—————
@ Kolla noga slumpens vägar att kunna , ha bättre öde. Amor

  
@ Lärde mig tidigt att vara ärlig med sammanträffande slump. Amor
+x+x+
@ Försöka vara vän med ödet genom slumpens överraskningar. Amor
+x+x+
@ Försöka handla med slumpen på samma språk för ödets skuld. Amor

@ Jag och ödet planerade om mänskligt agerande. Amor


@ Ödet lärde mig att våga undvika makt och rikedom. Amor


@ Slumpen räddade mig några gånger att inte bli kraftigt offer av

 

sammanträffande ödet. Amor


@ Ödet lärde mig att vara tyst med det som helt och hållet hände. Amor

  
@ Ödet lövade mig att ha ett stark & fint sammanträffande med slumpen,

 

annars jag lövade överraska dem på min eget sätt. Amor
................

          

Tiden går med moderna transportmedel.

  lycka till att slutas m Covid med tid.

    

Dag & natt i vinter tiden & ändringar i kroppens byggnad.

 

vara ed hjälpa själva.

18,51 minuter 100 kända målningar.

 

tack för besöket.vilket lättnad.

lycka till.

Det var minne av början 2020

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Fredag 3 maj 16:30

  Välkommen till En hobby  konst av         trasiga & sönderdalade urverk & klockor.               Newtons rörelselagar.(visa) + Newtons gravitationslag;  (visa)innebär att två kroppar dras mot varandra m...

Av Amor - Torsdag 2 maj 11:30

  Välkommen till En hobby  konst av   trasiga och sönderdalade urverk och klockor.      Newtons gravitationslag;innebär att två kroppar dras mot varandra med en kraft som är proportionell mot kropparnas massor och ...

Av Amor - Onsdag 1 maj 11:00

  Välkommen till En hobby  konst av trasiga och sönderdalade urverk och klockor.      Vem är han & hans lagar. .................................................. Minne om COP26,/ Climate Action.‹& Mannen som älskar jo...

Av Amor - Söndag 28 april 21:15

vvvvvvvvvvvvvvvvv   Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.   ------------------------------          @Tiden går sakta men kriget kommer snabbt i vardags livet. Amor   ……………&he...

Av Amor - Lördag 27 april 21:45

vvvvvvvvvvvvvvvvv   Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.   ------------------------------          @Tiden går sakta men kriget kommer snabbt i vardags livet. Amor   ……………&he...

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards