Direktlänk till inlägg 4 februari 2015

Gamla morgon klockas minne.

Av Amor - 4 februari 2015 18:15

Välkommen till

min Blogg 

min hobby.

Konst av ur & klockor.

       

Min tuppen &

lånat bild tuppen av en konstnärlig vardags liv blogg (klick på)

 

Stor tack.

Så vaknade jag efter 40 år och såg mitt liv som en gåva.

         

Min solros = Vince Van Gogh.(klick på)     

Om jag orkar och hinner kommer det ny tavla av V.V.Gogh med olika ur.

 

så fint att vakna med "the magic pinflute"

 

(don ́t cry for me argentina )


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Lördag 4 maj 14:30

xxxxxxxxxxxxxx Välkomna. till konst   av   trasiga   ur & klockor.     ------------------------------     Ni har tid att påmmina Era om salt.   av trasiga & från ur & klockor.  Vi är inte ensamma på...

Av Amor - Fredag 3 maj 16:30

  Välkommen till En hobby  konst av         trasiga & sönderdalade urverk & klockor.               Newtons rörelselagar.(visa) + Newtons gravitationslag;  (visa)innebär att två kroppar dras mot varandra m...

Av Amor - Torsdag 2 maj 11:30

  Välkommen till En hobby  konst av   trasiga och sönderdalade urverk och klockor.      Newtons gravitationslag;innebär att två kroppar dras mot varandra med en kraft som är proportionell mot kropparnas massor och ...

Av Amor - Onsdag 1 maj 11:00

  Välkommen till En hobby  konst av trasiga och sönderdalade urverk och klockor.      Vem är han & hans lagar. .................................................. Minne om COP26,/ Climate Action.‹& Mannen som älskar jo...

Av Amor - Söndag 28 april 21:15

vvvvvvvvvvvvvvvvv   Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.   ------------------------------          @Tiden går sakta men kriget kommer snabbt i vardags livet. Amor   ……………&he...

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards