Alla inlägg under augusti 2019

Av Amor - 16 augusti 2019 12:00

Välkommen till min blogg


 konst av trasiga

ur &  klockor.

utan musik aldrig.

 

Jag kommer  att och jag bör att försöka

glömma

vad de gjorde med mig medveten eller omedveten på Akuten.

  2017 att ha föreläsning

  

Kära barn var inte räda av Huddinge största universitetssjukhus.

 

Akuten är bara IBS-Syndrom tillverkare.

....

Främlingar klingar och dansar vals i magen och tarmar.

    

Så är fel sort och överdos Antibiotika visade han på Akuten.

  

  

Varför,  , Way.  Pourquoi.

  

1) Av vilken anledning, av vilket skäl, vadan, vi.

2 ) och därför, på grund av vilken, så


  • Motsatsord;  därför, varför inte.
  •   mot

ooooooooooooooooooo

       

John Winston Ono Lennon. (visa) give peace a chance (lyssna)

    

Tiden går med vilken klockan som helst.  Amor

     

        

Till minne V .Vangoh

Han också blev ett offer av 2 barn, som vi förlurade vår bästa målare genom tiderna.

De efter kropps undersökning, fastatälld som självmord.

==== ?

Nu vet vi att det inte kan vara själv skjutning.

 

 0 0

..

Läkarens legitimation återkallad,genom ett brev, som adresserad i hans grav, efter många år.

,,,,,,

Det liknar den önskemål, att halvera längden av cigaretter.

  

århundradets valsa 2020.


Synonymer till valsa;

1) pressa, platta ut, glätta.
2) Dansa vals, ta en svängom, svänga runt.
3) (vard.) ljuga, bluffa.

..........

 

OBS.

............... 

1< Med samma pris; tillverkaren,s världen över inte blir ledsna.

......

2< För användaren,s hälsa, önskas detta.

.......................

V. Van Gogh blev dödad av misstag.

Författarna av biografin Van Gogh: The Life, hävdar att konstnären


inte begick självmord,


utan blev dödad av misstag av två tonåriga pojkar som ska ha varit Vincent van Goghs dryckeskamrater.


Det skriver BBC på nätet.


Publicerad 17 okt 2011 14:16 

%%%%%
 

UFO Folket ser vår hemplanet så.

.........

 

......  ......

 


------

Pan Flute (visa)- Instrumental Worldhits Vol.2 /

more than 1 hour of music e.g El Condor Pasa, Angels

De bästa möjliga musiken under mer än 40 år.


          

                                                                        Min trädgårds frukt 2014.

Den musik är en av min favorit Pan Flute.

,,,,,,,,

Jag bjuder till Era 

  

Erik och Johan

att lyssna på. och Ni påminnade mig verkligen  

Steve jons och Ni är hans kolleger i

Apples chatt och telefonsupport.

 (visa)

   

(((you tube har inte den album som jag har  från 1993 varför??? )))
klicka på bilder se större att läsa listan.

 

i väntan på .......
eller
 
spring för livet
av
Sara Varga. (visa)
............
Bloggaren ändrade och + (inom peranteser)
nnnnn
Du säger att du har förändrats
Att du aldrig menade att slå
Du säger att allt har förändrats
Om jag ville så skulle jag förstå
  
Man skadar inte den man älskar (sin pateint)
Vilket du faktiskt säger att du gör
  
Jag lever med mina minnen (nu)
Och
sår som ingen kan se
Jag lever med mina minnen
Försöka glömma är ingen idé (är min önskan men svårt.)
  
Man skadar inte om man älskar (sin pateint och andra.)
Vilket du faktiskt säger att du gör
  
Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka det är det inte värt
Du kan inte förändra
Du kommer aldrig förstå
Det ända du kan göra är att gå
Det ända du kan göra är att gå
  
Du skadade hela mitt väsen
Du sa att jag alltid gjorde fel
Du klagade på hela mitt väsen
Tills
jag inte längre var hel
...................
     
..................................................



 
Artighet & tystnad är bäst mot ödet,s och slumpen,s hälsa. Amor

..................Ej av rädsla.....................


          

jag vill inte Ni missa den.     klicka på en av bilder.

,,,,,,,

The Thinker.   Han                Sitta på tiden fint. Jag

......

Tänkaren, franska Le Penseurskulptur i brons av Auguste Rodin.

(1840 - 1917) [visa]

Tänk på kära barn, Akuten är porten till ett sjukhus.
Där bör man sitta duktigaste sjukvårdare att kunna betämma,
RÄTT
vilken patient bör lägga på sjukhuset
ELLER
vilken patient ska gå tillbaka hem.
EJ
dör hemma
ELLER
lider av felaktiga mediciner livet ut.
...........+++ sa simpson.
 
 tack för besöket.
Av Amor - 8 augusti 2019 17:15

+

Välkommen 

till

en blogg,

som heter

Konst

av

Ur & klockor.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

           

Mina tavlor av sönderdelade ur och klockor.

,

En hälso-resa genom ljud,  ljus,  lukt.

 

Ljud, Ljus, Lukt.

........

 

............ En annan svensk geni. ............

       

Tänka på att hjälpa dina fina ögon.

  Se,  höra, ....  

@ Färgväxling är träning för linsmuskler. Amor

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards