Direktlänk till inlägg 27 oktober 2018

Pengarna är avgörande, = Patient i centrum.

Av Amor - 27 oktober 2018 12:00

Välkommen

till

konst

av

trasiga

ur & klockor.

     

...................................

 

Jag har ont i hjälrtat kära vän Dr;

Det vet jag

men

Först bör  jag  höra ljudet av din plånbok, min kära vän.

Dr, sa

Kära vän har du misstolkad patient i centrum.

 

Du misstolkade patient i centrum.      

Hamna i centrum och tigga menar vi.

     

Råka komma i centrum,

Händelsevis komma i centrum,

Landa i centrum,

Bli placerad i centrum,

i centrum;

Råka in i i centrum.

 

  Resa bort om du vill inte.lycka till,

       

Amor`s målningar.  

       

..................................................




    
Kraft, balans och harmoni,

ska för denna dag bli din melodi.

Vårda hela din kropp, efter detta blir du på topp!
    
     

Kevin Carter:(visa.)

född 13 september 1961 i Johannesburg i Sydafrika, död 27 juli 1994 i Johannesburg, var en sydafrikansk fotograf.

Kevin några dagar var efter  den flickan som söker  krypamde att hitta och gå eftre FN

matsdelning  i område,

Samtidigt en fågel efter henne, i väntan att flickan

tappa orken och äta upp henne.

Kevin som fotograf besämd att följa dem

fotograf, utrostning och mat och vatten.

,,,,,,,,,,..

Till sist efter dagar och timmar flicka orkar inte mer

av törstig och hungfy kryppa fram.

.........

(Kevin hade tillräklig vatten och mat.)

fågel närmar sig och börjar sönderdelar och äta upp.

Kevin med 100 tal bild gör sina tankar i verklighet.

senare för de bilgerna fick stor märksamhet.

kkjjjkkjooio

På samma tid Kevin hade en flicka i samma ålder i stan.

kkkkkkk

läs om honom och hans testamen själv.

 

,,,,,,,,,....,,,,,

 Jag / Kevin Carter / är verkligen, verkligen ledsen ... deprimerad... utan telefon... pengar till hyra... pengar till barnstöd... pengar till skulder... pengar!... Jag är hemsökt av tydliga minnen av mord och lik & ilska och smärta... av svältande eller skadade barn, av skjutglada galningar, ofta poliser, av bödlar... Jag har gått för att möta Ken [Syftandes på hans nyligen avlidne vän Ken Oosterbroek] om jag har tur. Jag har alltid haft allt vid mina fötter, men att vara jag är hemskt oavsett. "

 spelade in en låt om Carter för albumet Everything Must Go 1996.

 ------------------------(visa)---------------------------

 

..................................................








..........

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Tisdag 23 april 18:25

  Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.   ------------------------------          @Tiden går sakta men kriget kommer snabbt i vardags livet. Amor   …………………&hellip...

Av Amor - Måndag 22 april 15:30

  Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.   ------------------------------          @Tiden går sakta men kriget kommer snabbt i vardags livet. Amor   …………………&hellip...

Av Amor - Söndag 21 april 12:30

  Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.   ------------------------------          @Tiden går sakta men kriget kommer snabbt i vardags livet. Amor   …………………&hellip...

Av Amor - Fredag 19 april 14:15

  Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.   ------------------------------          @Tiden går sakta men kriget kommer snabbt i vardags livet. Amor   …………………&hellip...

Av Amor - Onsdag 17 april 22:00

  Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.   ------------------------------          @Tiden går sakta men kriget kommer snabbt i vardags livet. Amor   …………………&hellip...

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards