Alla inlägg under februari 2018

Av Amor - 24 februari 2018 14:50

Välkomna

till

konst

av

trasiga

Ur & klockor.

En blogg som handlar om;

En hobby

att bygga om något nytt av trasiga urverk och klockor. 

 

................................................

Vård på jorden är ngt bör alla tänka på. Hur delas vård i världen?

Vad händer bakom ridå i sjukvårlden i världen.

.................................

24 februari 2017  idag om ett år sedan.

De ändrade mitt liv tills alltid. Jag skäms att gå in igen efter ett år.

Lärd mig mycket

men det var sen

trots att jag i hela mitt yrke var likadana kunskap att hjälpa andra.

..........

Aldrig , alldrig, allldrig, allllldrig.

..........

(((( @ Att vara sjukvårdare bär man mer ansvar än stolthet. )))))  Amor

.......................................

..........

 

................................................

Jag börjar med 2 bilder först. 

   

Jag har ont i hjälrtat kära vän Dr; Det vet jag,        ej Afrika. sydamerica.öst-Eorupa

men                                            
Först bör  jag  höra ljudet av din plånbok, min kära kund.                                        

...............................................

     
legitimerade person garanteras med, vållande till annans död.

..........................


Ash. är modern Al capone i vår tid.



Det är bara början av FN,s ekonomiska skandal.


Kära


Ash, sa FN chef.

Ash var jätte duktigggggggggg.

Jag vet några till, som är duktigare än Ash.

...................

Hej Jag är Ash.    Hör själva. (visa)

Amerikanska myndigheterna ta ut en tidigare

FN: s generalförsamling president med att ta mutor från

en kinesisk miljardär i utbyte mot hjälp att få kontrakt.

x+x+x+x+ = 0000000

Läs mer om ( visa)

           

 

UN Secretary General Ban Ki-Moon said  den 07 oktober 2015.

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,






USA FOR AFRICA - We Are The World.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Alla pengar  går direkt till, ?++ ? +++  Barncancerfonden.


           


 i världen.

..................................................

Han hävdar

 


"jag är inte Gud. Vi gör alla misstag i sjukvård"


jag är som andara .

...........


 


så skydd krävs   omeddelbara åtgärder av läkarbyron.



.......................................

     

.....


 Simpsons Ledsen ! IBS och Jag.


klicka på. upp och ner att läsa.

       

lycka till.

 



Av Amor - 22 februari 2018 12:00

  

Välkomna

till

konst

av

trasiga

Ur & klockor.

En blogg som handlar om;

En hobby

att bygga om något nytt av trasiga urverk och klockor.

 

mmmmmm

       

mmmm

 

Maktlösa människor.

zzz + zzz

De själva bestämmer och de själva godkänner,  = synd.

 

 

 

 

 

@  De kan inte,  tror inte att de inte vill.  Amor

 

mat och djur och sjukdomar.

 

F. Kafka.
   

@ Livet kan vara en lång utflykt om hälsan tillåter.  Amor

 

.............Vem, Vilka kan protestera och var   ?..........

 

Vad är de? Vet du vad är de?

När 195 länder i makt  bestämmer.

 

Vilket fint område att tjäna på.
vvvvv

Om ett program är oanvändbart,

då måste det bytas ut med programstyrd apparat.  Amor

         

Klicka på se verkligheten.

 

---------------------------------------------------------------------

   

men

 

två vänner     men bara för kort tid.

Till sitt åt upp sin vän.   

  (Efter alla andra, Senast; Längst bak, Bakerst, i slutet, Efterst; Jumbo.

------------

slarvig  agerande av vakt-folket kunde planera att räddas.

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Skapa flashcards