Direktlänk till inlägg 2 oktober 2017

IBS- Symtom och jag.

Av Amor - 2 oktober 2017 10:00

Välkommen

till

min hobby

konst av trasiga

ur och klockor.

 

     

---------------------------

Den 25.02, 2017

drabbades jag av åkomma och liidande

IBS- Symtom

av en felaktig och överdos Antibiotika i min ålder

av

  

en okunnig AT- läkare eller studens läkare,

(hon ville berätta om antibiotik,

en manlig sjuksöterska närvaro  sa ,

jag berättar, men medveten eller omedveten glömd att säga om antibiotik.)

KAROLINSKA

universitetssjukhus i Akutmottagningen, Huddinge.

Ortopedsektionen

( Fleimingsberg)

(läs mer om detta i tidigare inlägg och lidandet efter 6 månader)

 

ändrades hela mitt liv på en dag

av flickans mamma som ska bli ortopeds läkare i samhället.

ööööööööö  

----------  Nu vet jag att mina goda tarmbakterier skadades av fel och överdos Antibiotika. --------

 

Vad ska jag göra nu med den dignosen och med mina utbildiingar och  kunskaper?

klicka på.   

 

De ska lära sig.

A) Dåliga tarmbakterier producera gas i magen.

B) Luftan (gas.) stoppar mat / avföringen och trycker på tarmväggar

Det blir svullnad i magen och smärta i det område och hela magen.

   

Se min bild ovanpå,

IBS- Symtom

bygger ett stängt system i vår kropp. Detta ska lösas på något sätt.

inte med MORFIN.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vet jag inte vad ska hända i frmtiden?

jag är inte helt frisk än men kämpa dag och natt att hinndra smärta i min mage.

helt lyckades jag hitills utan smärtstillande 4 månader..

men

det tar tid och dåliga tarmbakterier är aktiva.

möjligen resten av mitt liv.

eller

för alltid vi får se.

++++++++

>>>>>   Inget blod i avföringar, & Inget viktminskning, Inget diarre. <<<<<

>>>>>>>  tiills idag mer än 6 månader efter fel Antibiotik behandling  <<<<<<<

Jag lever här och nu.

 

C) Det betyder att IBS- person har inte lokakiserad smärta och ont.

kkk

[ Syftet är att skriva & vara hjälp för andra.]

       

-------------<<<< kömpa på. >>>>--------------

  

    

Gas och avföring eller tarmarnas  innhåll

bör

 flyttas på rätt sätt

a) Med rörelser och starka magmuskler.  

eller

b) Bara med ett eller 2 glas vatten.

sedan

smärta och ont ändras plats och minskas.

mmmmmmmmmmmmmed mera.

smärta och ont 

efter

Ta mat och efter wc - besök kommer att skrivas

så lätt kan jag flytta gasen och minska smärtan. 

eller förebygga smärtan.

 

 4 läkare eller student sa inget om sådana  saker till mig

under 3 av 4 besök i akuten för mag problem.

 

Dietis är jätte viktigt

 

kära läkare för IBS- symtom

 

 Man mådste kontakta en dietis för att äta rätt mat och grönsaker etc.

för att minska gasbinlning av mat och grönsaker i magen.

    + etc.

skäms jag.

Om jag själv var inte kunning om sådana hjälp av kommun kunde det vara katastrof.

Vad gör vanliga folk

om deras läkare är omedveten om sådana rättighet av den fina samhället?

  

( 1000    Tack Huddinge kommun för att skickade till mig.)

a) Träffade hemma 2 Arbetstrapeut.

(Höja wc stol med underbart ansvar att sitta och boka dietis på en gång.)  

med underbara kunskap om IBS drabbade person att kunna sitta rätt och kunna klara sig i badrummet, i köket etc.

  

Vilken av de på akuten vet vad betyder Ergonomi.

 

 b) Dietis (2 gånger hembesök underbara kunskaper om IBS)

c) <<<<<< Jag fick trygghetslarm för 192 kr  i månader  tillsvidare vid akut behov.>>>>>

1000   tack för den person att inställa larmet.

1000   Tack de 3 fina och kunniga personal om IBS- Symtom.

mmmmmmmm

Några veckoroch månader  Morfin och lidande

..............

 jag kom på att bli min egen vårdare. 

 

eller  ????

 

D)  Med rörelser i kroppen

och

med rätt kroppsställning  och träning

 

klicka på.

kan man lätt flytta på gas och avföringar.

((( läs i framtiden min blogg kommer jag skriva om detta.)))

?????

Inte Morfin / Citodon aldrig / eller Alvadon.

Min erfarenhet om 6 månader av

IBS-  Symtom.

kkkk

))))))) Morfin;  effter några veckor en fin narkommen.((((((

E) ...  F)  etc Det kommer skriva  senare.

Så vågar jag och säga okunniga??????

    

 

Att vara sjukvårdare bär man mer ansvar än stolhet.  Amor

kkkkk

jag är en ärligt och artigt person och utbildade i 2 länder genom sjukvård 

men

Vad ska göra och gå nu?

 

jag kan inte vara mer ärlig och artigt

och 

jag säger okunniga  unga läkare jobbar övertid att tjäna pengar i början av livet på akuten.

eller prakyisera i sista året att bli läkare.

 

Läs svaret av Ultrakjud av en duktig och kunnig läkare.  1000  tack.

 

Kära läkare; tack för den fina kunskap som ni har.

 

Jag som en IBS drabbade person

 Physicaltherapist.

&

Biomekaniker

( Biomecanique a la rumatologie et a l, Orthopedie, Neuro-musculåir.)  

&

Kinesittherapie Respiratoire.

&

författare om  boken  Introduktion till elektroterapi 97 sidor 1983 i min hemlandet,

................

Att vara sjukvårdare bär man mer ansvar än stolhet. Amor

   

Jag försöker i min blogg

att hjälpa mig själv och andra

Att minska starka smärtan till  10- 5 - 0  minuter utan smärtsstilande av olika slag.

med hjälp av rätt 

1)  Kroppsskällning liggande, sittande, gående.

2)  Träning & rörlser i kroppen och lungor och magen.

3) olika hjälpmedel.

4) Elektroterapi.

Nu efter 6 månader IBS drabbade erson

och

ca. 4 månader kännedom om min skadans namn.

....

Det betyder klart dignos.

3 gånger på akuten visste inte eller var tysta

om dignos.

.....

jag lyckdes tills idag minska smärtan  till

några minuter

och

några gånger i dygnet.

jag försätter vidare.

......................................... 

Tack vare

Min husläkare 

----

sökte också tid hos

sofia  hemssjukhus

 

för

REKTOSKOPI.

 

Så Fick vi svar av

duktiga och kunninga läkare. igen   1000 tack.

........

 

Pateinten skadades av Antibiotika behandling.  

och

................

IBS-Känslig tarm

 

Det behövs inte

 

Rektskopi.

.-.-.-.-.-.-.

Nu vet jag vad har hänt med min mage.

=.=.=.=.=.

   

Jag är nyfiken fortfarande om mitt lidande av kraftiga smärtor etc.

på den tiden inte fått den hjälp

som ska få i Sveroge i 2000- talet.

..........

Vi läser om  12 till 15 %

av befolkningen lider av någon form magbesvär.

a) vilket högt siffra.

b) Vilket marknad för.

,,,,,,,,,,,,,,,,,


sedan efter rätt dignos av 2 håll i landet började jag

mitt

sökande efter IBS- Symtom 

& googla i världen i 4 språk.

och

nu efter den sista 4 månader är jag mycket bättre

utan morfin,

tack vare 

mig själv och mina kunskaper om anatomi när diagnosen blev klart

av

ultraljud och sofia hemmet,s  besked, 

 

Jag började

 mina olika metoder

att undvika kraftiga smärtor


och

orientera

gasen i tarmarna

till sist


från   a - b -  c - d till e.

.......................

          

Det blev mitt pensonär jobb på heltid.

mmm(a. ab.  b. bc.  c.  cd.  d. de. e. )mmm

    

...  VARFÖR  ...

=+=+=+=+=

4 läkare (med legitimation eller inte) jobbar på akuten.

€€€€€€€€€

De var tysta om dignos att skydda sin vän som gav mig

 

fel och överdos 

 

ANTIBIOTIKA

Vi har inte i sjukvård sådana skydd och lek med andras liv och död.

   

eller

......

okunninghet om

skadan

om mina

goda tarmbakterier av fel och överdos antibiotika

   

 De kunde ge mig information om min skada tidigare

och

 

något receptbelagda eller receptfria läkemedel.

.....

bara Morfin och en av dem Alvadon och andra förslagit igen Citodon

nej tack.

 

 

Skicka hem klockan 4 på morgon.

 

otroligt.

,.,.,.,.,.,.,.,.,.

 

se bilden under

 dörren till akuten och dörren till apoteketssjukhus bredvid varandra,

  

((((( Gemensam vägg har de. ))))

 ((((( på väggen andra sidan finns det hjälpen. ))))))

------

Alla kan gå till jobbet i akuten härifrån.

 

okunnighet ska ha sina gränsen.

 

Jag går in med lite sår i hö. tummen och kom ut med IBS, Symtom.

.............

otroligt.

...........................................

Gå in till apoteketssjukhus  och till vänster 4 hyllor  i väggen och se olika läkemedel för magen.

 

Jag har lidit av smärta 4 gånger gick till akuten i samma dörr bredvid.

Fina och duktiga personal.

        

Klicka på  se större bild att  läsa,  om du också är läkare eller students läkare 


      

skäms av okunnighet.

---------------

  

Bara apotek som bara hade fel Antibiotik var   

Apotek NOVA i passagen.

jag vill inte se aldrigt mer  apoteket i område.

Dålig och ingen information och etc,  -----

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Den dag jobbade bara en 70 årig med 6 person i väntan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hon hade tid att säga om Antibiotika och överdos.

Jag gick hem tänkte och tänkte och det är för mycket varje dos och använd dem.

,,,,,,,,,,,,,

Nu andra Apotek.

 

LIoydsApotek är bara 100 meter från akuten

Fina och duktiga personal om de som har. inte 4 läkare på Akuten.

En av dem sa till mig här inte är som våra länder att utan recept köpa på apotekt.

 

och en till som hade inte Antibioyika på recept.

 

Fina och duktiga personal. Tack för hjälpen.


(((  Klicka här )))

    

Titta rakt in i apoteket läser du.

     

Skäms av okunninget.  

?????????????

+-+-+-+-+-+-+-+-

Morfin är inte botemedel.

Börja med OxyNorm tabletter sedan OxyNorm plåster sist Amboli.

  

 

 Lyssna på 50 år min favorit person.

Han dog av en oväntad olyckhänderse, som jag kommer att dö av den okunninghet. 

Eller

Titta och lyssna på min 3:e blogg. klicka på

 

  

Jag Kommer snart att träffa dig min vän.

..................................................




 

orsaken ?????

.................

  

Hur kan jag flyttttta från Flemingsberg tänker jag 6 månader???

Jag bor bara några minuter från AKUTEN som de skadade mig:

..................................................





   
.......................................

   eller     

 

klicka här och läs om Redugas.

,.,.,.eller  här  läsa om Imogaze,.,.,

 (3 gånger gå ti akut)

alla var främande på akuten för sådana

läs mer i

inlägg skrik av okunnighet om

 

Allmänt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amor - Torsdag 28 mars 02:15

  Välkomna. till konst av trasiga ur & klockor.     Tiden står stilla till 03 31 att en timme flytas fram. ------------------------------  Långfredagen: 29 mars. Påskdagen: 31 mars. Annandag påsk: 1 april Glad påsk & Dansa ...

Av Amor - Tisdag 26 mars 16:00

  Välkomna till konst av trasiga ur & klockor.     Tiden står stilla till 03 31 att en timme flytas fram. ------------------------------  Långfredagen: 29 mars. Påskdagen: 31 mars. Annandag påsk: 1 april Glad påsk & Dansa ...

Av Amor - Måndag 25 mars 12:30

  Välkomna till konst av trasiga ur & klockor.     Tiden står stilla till 03 31 att en timme flytas fram. ------------------------------  Långfredagen: 29 mars. Påskdagen: 31 mars. Annandag påsk: 1 april       @T...

Av Amor - Lördag 23 mars 22:15

!!! !! !    Välkommen till  Konst av Trasiga  UR & Klockor.   ....................m..................... . ------------------------------------------------- Tidens mätning utan synlig tidmätare. = ja  Biologisk klocka i levand...

Av Amor - Fredag 22 mars 12:17

!!! !! !    Välkommen till  Konst av Trasiga  UR & Klockor.   ....................m..................... . ------------------------------------------------- Tidens mätning utan synlig tidmätare. = ja  Biologisk klocka i levand...

översäning

Presentation


Tiden går i sitt mål.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar


Skapa flashcards